Wednesday 28 November 2012

Rebecca and Noel


很快又到 Rebecca 和 Noel 婚期了,為了這個婚禮,他們都有一些構思,回母校影相和即場派相服務等。

一般來說,大多化妝都會 overrun 時間,所以安全起見,我都建議 rundown 預留更多既時間。

今日既天氣,唔使講,藍天白雲,只稍熱些少。Rebecca 選擇了下午回母校影相,以及懷舊一番,最開心是他們兄弟姊妹都是同學,這些相份外有 feel!

到晚上,都是加了即場派相服務,看到親友們很快地收到相片既笑容.....就是我想要既東西。

-----------------

早上遊戲時看到這朵雲,好特別,上天給了 Rebecca 和 Noel 兩樣禮物,聖誕樹同一枝結婚證書用既簽名筆....哈哈!





相信每一位同學都摺過既....紙飛機,
Noel,有曾用它傳達愛意?

這是我小學時玩過既直升機,我都係玩到三四年班,而家既學生,有誰玩過?




又是我即場派相既手作仔。



No comments:

Post a Comment

20240402 Astro equipment open box

Great news! Finally set up my Astro tools without any electronic connection testing. I bought them since early last year but never touched u...